torsdag 21 mars 2013

Lia dag 3 avklarad

Som rubriken saa så har jag varit 3 dagar nu på praktik, trivs jätte bra här vid edsbacka bistro.
Shysst personal, rent och fräsht och fin mat med läckert utseende. :)
Kärt barn har ju många namn alltid, så nuförtiden heter jag miss finland, stina-lisa och serkku.
Haha, lite roligt måste vi ha, även med våra franska låtar som vi spelar för att få extra power när vi gör mat och sånt. Kommer att titta lite tv nu och sen så blir det väll att gå och lägga sig för att orka jobba i hälj.
Ha det bäst :) <3 

4 kommentarer:

  1. Så kul att du har det bra å att du trivs å att di tar hand om dig! ♡ Saknar dig miss Finland! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det :) jag saknar dig med jujji <333 :) om 18 dar är du här.

      Radera
  2. Om två veckor startar flyget från vasa mot Stockholm ♥ jag drömde om dig inatt :) å när ja vakna va ja rikti glad :) Tänk att få ha en så snäll å go vän som dig! :D bamsekramar om dig ♥♥♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack gullet, e glad att jag har dig! :D <3 <3 väntar no på er!

      Radera